crazywords.blogg.se

här kan du läsa om ord som kommer från hjärtat, inte alltid genomtänkt och förmodligen kommer jag att ångra massa jag skriver. Jag är en känslomänniska och jag tänkte testa att förmedla mina känslor i ord och se vad som händer.

Kanske inte så genomtänkt

Kategori: Allmänt

Scrollar lite bland andra bloggar. Inser att jag jag verkligen inte skriver sånt som folk verkar läsa. Men det spelar ingen roll. Det här var ju för min skull. Nu ska jag testa detta forum för att få utlopp för en del tankar, funderingar och känslor. Jag ger det en vecka åtminstone. 
 
Recept? Ja, det kan faktiskt dyka upp. Inte bara på sandkaka eller tevatten. 
 
Träningsbilder? Haha, kommer aldrig att hända. Den träningen jag får ska inte fångas på bild och framför allt så ska den inte visas här. Kommer att bli anmält för förargelseväckande beteende.
 
Bilder på snygga naglar som håller någon flashig drink på något coolt ställe? Ser ni det här så har jag förmodligen tagit bilden från någon annan. 
 
Stil och skönhet? Nä, inte min grej heller. Känns mer som ett hån när man inte har råd med det.. 
 
Mode och inredning? Alltså kläder är ju bra att ha, så är det ju men jag följer sällan modetrender. Kommer jag med tips om mode och inredning så handlar det förmodligen om vad jag har hittat på loppis eller vad som kan vara på rea just nu. Däremot är det viktigt för mig att mitt hem speglar mig. Jag bor inte i något katalogrum. De som känner mig vet precis när de har kommit hem till mig. Förutom att det är min adress och att det är jag som öppnar när de ringer på dörren. 
 
Hobbys? Inser att jag kan nog skriva ett helt inlägg om bara hobbys. Inte för att jag har många utan det är så många ord och tankar som dyker upp i huvudet när jag tänker på definitionen av hobby. Om ni vill läsa mina tankar om det så påminn mig för jag kommer nog att glömma annars. 
 
Så här kommer det nog att fortsätta. Orden kommer att flöda utan att jag i förväg har tänkt ut vad jag ska skriva om. Men det är precis det jag behöver.
 
Jag känner mig lite småjävlig idag. Jag känner att det växer ut små horn i pannan på mig. Undrar vad jag ska hitta på med den känslan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Kommentera inlägget här: