crazywords.blogg.se

här kan du läsa om ord som kommer från hjärtat, inte alltid genomtänkt och förmodligen kommer jag att ångra massa jag skriver. Jag är en känslomänniska och jag tänkte testa att förmedla mina känslor i ord och se vad som händer.

Idag till exempel

Kategori: Allmänt

Hej
Åh...hur går det här till? Alla andra gör det ju. Alla andra kan. De där "Alla", de är inte dåliga. De kan mycket. Men nu ska jag försöka och se om jag kan bli som alla andra. Fast det är egentligen det sista jag vill. Egentligen trivs jag väldigt bra med vem jag är, synd bara att det är så få andra som gör det. Men jag tror ändå det är viktigare att gå sin egen väg än att följa andra som jag tycker går åt fel håll. 
 
Så håll till godo. Här kommer du att kunna läsa mycket om vad som rör sig i mitt huvud. Haha, varför skulle det var intressant för dig? Ingen aning faktiskt och det är inte alls för din skull som jag skriver. Det är helt och hållet för min egen. 
 
Vem är jag då? Det behöver du inte bry dig så mycket om för du kommer inte se några bilder på mig här. Inga långa ögonfransar som vippar och inte urringningar ner till naveln och inga plutande munnar. Jag är inte den som lägger ut bilder med högsta önskan om att "se mig, gilla min bild, kommentera" Fuck that! Sexig och lättklädd vill jag vara med den jag älskar, inte med hela världen. 
 
Men jag vet en som gärna delar med sig av sig själv på ett sätt som håller på att göra mig till ett monster.
 
Idag till exempel. Ser hur det lyser upp på skärmen på B's telefon. Ja, det är så det kommer att vara. Jag är A såklart och den andra är B. Inga namn nämnda. I alla fall, det kommer ett sms på B's telefon. Jag ser vem det är ifrån och jag ser vad som står innan skärmen blir mörk igen. What? Vad vill hon och varför skriver hon så? Skitsamma vilket förhållande jag och B har men den som skrev är förlovad och ska gifta sig. Hon är väldigt aktiv på FB, Instagram och hon bloggar också så även om jag egentligen inte känner henne så är det lätt att lära känna henne eftersom hon använder sociala medier som en dagbok. Men, om man vet liiiite mer än vad hon skriver så är det lätt att lägga ihop pusslet. Har man dessutom läst många Kitty-böcker som liten så har man lite extra skills. 
 
I sin blogg skriver hon att hon har blivit bedragen i tidigare förhållande och att det knäckte henne totalt. OK?! Och då är det plötsligt helt ok att bedra istället? Vad är det med folk? Jag är inte naiv, jag fattar väl att förhållande börjar och slutar men om man nu ger sig in i ett förhållande så gör det av rätt anledningar. Gör det för att det är det du vill. Vill du ur ett förhållande? Ta dig då ut innan du börjar med något nytt. Känslor ska man inte leka med.
 
Hon skriver om hur lycklig hon är nu, hittat kärleken, är förlovad, har fått jobb och allt ser så jävla bra ut på utsidan. Men sluta då för fan och träffa andra i hemlighet. Sluta skicka tuttbilder och skriva om våta drömmar. 
Jag blir så trött. Hur, HUR ska man kunna lita på någon någonsin? Jag behöver en gnutta hopp. Tror att jag ska fråga hennes kille om de har ett öppet förhållande. Även om de har det så vill jag be henne att strula med någon annan kille iså fall. Jag gillar B, väldigt mycket. Jag vill inte att du river något som jag försöker bygga. 
 
Om jag nu ska bli ett monster på grund av det här så måste jag tänka igenom noga hur jag ska vara. Ska jag vara den tysta men listiga eller ska jag skrika ut all min ilska och besvikelse eller ska jag hitta någon bra kombo. Jag ska iaf ligga lite lågt ett tag till. Vore ju lite roligt om hon läste det här och kände sig träffad. 
 
Lite besviken på B är jag också. Han berättar inte sånt här för mig. Inser att vi två inte alls är på samma nivå. Vi har varit igenom så så mycket men jag kan inte vara utan honom. Han är min älskling vare sig han vill det eller inte. Kan förstå att det låter lite mysko men det kommer kanske klarna framöver. 
 
Annars då? Helt ok, åt hummer igår. 
 
 
Kommentera inlägget här: